چینی: نمایش بعضی بازیکنان آماتور بود/ بهترین نفر برای پاسخگویی به این وضعیت «نکونام» است

چینی: نمایش بعضی بازیکنان آماتور بود/ بهترین نفر برای پاسخگویی به این وضعیت «نکونام» استپیشکسوت استقلال گفت: بهترین شخص برای توضیح عملکرد بسیار بد بازیکنان در بازی‌های امسال خود شخص نکونام است.


علی چینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی مجله خبری در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال گفت: نمایش استقلال در این بازی فاجعه بود. یک سری از بازیکنان اصلا متوجه نیستند در چه تیمی بازی می‌کنند. تاکید می‌کنم که منظورم همه بازیکنان نیست.

وی افزود: بعضی از بازیکنان در باد هواداران خود و فضای مجازی خوابیده‌اند و اصلا نمی‌فهمند در چه تیمی حضور دارند. باید به برخی از آن ها بربخورد که آن‌قدر ضعیف و آماتور بازی می‌کنند. مرادمند در این بازی مثل آماتورها بازی کرد و دلیل اصلی گل خوردن آبی پوشان بود.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از نمایش بازیکنان ادامه داد: دفاع تیمی استقلال به شدت متزلزل و بد کار کرد. در ضمن در خط حمله هم نمایش خوبی نداریم. اصلا مهاجم تمام کننده نداریم. این را دوست خوبم آقای نکونام بسته و هر بازیکنی او خواست، جذب شده. در نتیجه بهترین شخص برای توضیح عملکرد این بازیکنان خود نکونام است.

چینی اظهار داشت: این تیم انگار از هم پاشیده است. حالا که فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم هواداران بودند که تیم فصل گذشته را دوم کردند. در همین بازی اگر حسینی نبود، فاجعه رقم می‌خورد.

وی در پایان گفت: حضور در رتبه‌های بالا را دور از دسترس ندانید چون خودم چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام. در زمان حضور منصوریان در استقلال، در نیم فصل اول خوب کار نکردیم اما در انتها دوم شدیم. باید به مجموعه استقلال و موسیمانه انرژی بدهیم و آن‌ها را حمایت کنیم. تا انتهای فصل راه زیادی مانده است.

انتهای پیام/



پست های مرتبط